2014. november 23.

Karácsonyváró jelenet (1. rész)

Kétéves (rövid) pályafutásom során szokásommá vált, hogy minden télen készítek valamit, ami a karácsonnyal kapcsolatos. Első évben egy mindössze 22 cm magas, háromrekeszes teásdobozba varázsoltam babaházat. Tavaly pedig egy vásári bódét kicsinyítettem le.
Ez idén sem lesz másképp, de most kicsit késésben vagyok: egy hónap múlva karácsony, és a naptárunkban már nincs szabad hétvége addig! :) De az igazat megvallva kitört rajtam a krónikus lustaság... Nem "alkotói válság", mert ötletem rengeteg lenne. Egyszerűen kedvem nem volt hozzá! Egy ideig komolyan foglalkoztatott egy itáliai hangulatot idéző jelenet elkészítése (természetesen napfény és tenger), de már a tervezés során egy - egyelőre - megoldhatatlan akadályba ütköztem a megvilágítással kapcsolatban, így inkább bele sem kezdtem... De most újra itt vagyok, és egy szépen feldíszített szobajelenettel próbálok ráhangolódni az ünnepre!








Folytatás hamarosan!

Annyit még elárulok, hogy ez a jelenet egyben egy teszt is. Látni szeretném, hogy mutat a falon a tapéta, mert ezt néztem ki a majdani babaházam egyik szobájába. :)

Legyen szép hetetek!
Melli

7 megjegyzés:

  1. Your roombox looks great so far! What materials will you use to connect the walls to each other and to connect the walls to the floor? Your floor looks beautiful! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  2. Привет! Новогоднее настроение- это очень хорошо!
    Красивые обои! Это принт? Меня тоже волнует вопрос о соединении деталей! Расскажите пожалуйста.
    Татьяна

    VálaszTörlés
  3. Beautiful wallpaper, Melli, I love the dessin very much :D! How will you connect the walls and the floor to each other, with glue? The floor is wonderful, I am curious to see what color it will get, or do you keep it natural wood?
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  4. What a beautiful wallpaper! Waiting for more. Hugs, Anna

    VálaszTörlés
  5. Your roombox looks wonderful. I love the floor and the wallpaper is beautiful. Cant wait to see more.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  6. Hi, thank you for your lovely comments and sorry for the late answer! I will simply glue the walls to the floor. I always do the same and it works. I still don't know the color of the floor. First I wanted to paint dark brown, but I had to change the wallpaper. I think it will be white or dark brown. Hugs, Melli

    VálaszTörlés