2014. október 22.

Wonderful gift from Spain - Ajándék Spanyolországból

Ismét én voltam a szerencsés nyertes egy kedves ministársunk sorsolásán, így hozzám kopogtatott a postás Esther ajándékaival. Sajnos pont nem voltunk itthon, ezért be kellett menni a postára, de én ezt egyáltalán nem bántam. :) 


Elsőként az alkalomhoz illő képeslapot emeltem ki a borítékból...


... majd óvatosan az ajédékokat is (pedig nagyon izgatott voltam!):


Minden szépen be volt csomagolva. Rengeteg mindent kaptam;
álarcokat, nyalókát, seprűt, könyvet, képeket, tököt több verzióban:


Nézzétek ezt az apró könyvet, színes képekkel! 

 
Az abszolút kedvencem pedig ez a kosárka:


Fantasztikus munka, köszönöm szépen, Esther!
Thank you so much, Esther!

Esther blogját itt találjátok:
Visit Esther's blog here:

Szinte hihetetlen, de igaz, hamarosan az én blogom is 2 éves lesz, igyekszem kitalálni az évfordulóra valami hasolóan izgalmas dolgot! :) De sajnos most az éves nagytakarítással vagyok elfoglalva, így a miniknek várniuk kell! :)

Happy Halloween!
Melli

8 megjegyzés:

  1. Fantastic prizes, Melli! Congratulations on your fantastic win in Esther's giveaway draw! Everything is so adorable and fun--enjoy it! xo Jennifer

    VálaszTörlés
  2. WOW, what great prizes, Melli, congratulations on winning Esther's give away! These Halloween miniatures are wonderful, I love the tiny book :D!! Enjoy all of it!
    You are ready for miniature Halloween now ;)!
    Hugs, Ilona

    VálaszTörlés
  3. Congratulations Melli ;-) What a wonderful gift !

    VálaszTörlés
  4. Congratulations Melli on winning these wonderful treasures. Esther is very talented. I love the basket and the little book. Enjoy all your new items.
    Hugs Maria

    VálaszTörlés
  5. Congratulations Melli! Esther's giveaway is fantastic, real little treasures to cherish. Enjoy all.
    Hugs, Drora

    VálaszTörlés
  6. Congratulations for this fantastic win.

    VálaszTörlés
  7. Wonderful minis perfect for the season!

    VálaszTörlés
  8. WOW!!! Congratulations Melli,great prizes!!!

    VálaszTörlés